Sider

søndag 22. desember 2013

Flaskenisse!

Ja da har jeg prøvd meg på ett nytt prosjekt til jul, nemlig flaskenisse! Kanontøffe nisser som du trer over ei vinflaske o.l, pynter opp på bordet med en gang!

Oppskriften fant jeg her, kjempe lett å lage, brukte vel to dager på det, men hadde jeg hatt en lørdag eller søndag satt av til litt mer intensiv strikking så hadde jeg nok klart det på en dag! Jeg brukte garnet som anbefalt i link, men fikk tips fra ei at artic fra europris også kan brukes. Som skjegg så brukte jeg Dale Monjita farge 0065-0010 white.

Sett i gang og prøv folkens :D meget artig å pynte bordet med, og du kan jo lage i forskjellige farger og størrelser så de passer både til store og små brusflasker, samt vin og ølflasker!


1 kommentar:

  1. Den ble jo kjempefin!! Ikke som jeg så for meg i det hele tatt!
    Tenker den pynter fint opp bordet!
    Klem

    SvarSlett

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D